به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    چگونه زمان را مدیریت کنیم

    مدیریت زمان یکی از بخش های جدا نشدنی هدف گذاری است، اگر ما هدفی انتخاب می کنیم، مطمئنا دلمان می خواهد در کمترین زمان ممکن به آن هدف دست پیدا کنیم، اینجاست که داشتن مهارت مدیریت زمان به کمک ما می آید، بنابراین یکی از مهمترین مهارت هایی که برای یک مدیر هدف لازم و ضروری است مهارت مدیریت زمان است.

    ۱- فلسفه مدیریت زمان

    وقتی ما هدفی انتخاب می کنیم، این هدف با توجه به کوچکی یا بزرگی آن می تواند شامل ده ها، صدها و حتی هزاران کار و فعالیت باشد، که بعضی از این کارها و فعالیت ها:

    – از ارزش و اهمیت بسیار زیاد و کلیدی برخوردارند.

    – از ارزش و اهمیت کمتری نسبت به گروه بالا دارند.

    – برای رسیدن به هدف نه تنها ارزشی ندارند بلکه کاملا اشتباه و مضر هم هستند.

    ذهن زیبا
    سه شنبه 30 شهريور 1395 - 6:29
    بازدید : 90

    تصمیم گیری سرشار از قدرت است، شما همین الان می توانید با گرفتن یک تصمیم زندگی تان را در یک چشم به هم زدن از این رو به آن رو کنید. این تصمیم می تواند تصمیمی درباره ی تغییر یک عادت، به دست آوردن یک مهارت … باشد.

     

    می توانید تصمیم بگیرید احساسات و عواطف مثبت و نشاط بخشی را پرورش دهید که شایسته است هر روز آنها را احساس کنید.

    می توانید همین الان تصمیم بگیرید که شما را در راه مثبت و نیرومند رشد ، پیشرفت ، موفقیت ، شادی و نشاط قرار دهد.

    ذهن زیبا
    دوشنبه 22 شهريور 1395 - 7:53
    بازدید : 92

    شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در برهه ای از زندگی تان بی هدف باشید، ندانید کدام کار درست است، دقیقا چه کاری باید انجام دهید و چه هدفی باید انتخاب کنید و در کل اینکه به دنبال پیدا کردن هدف باشید، این طبیعی است و ممکن است برای هر کسی پیش بیاید، به همین خاطر این بار می خواهیم به این بپردازیم که چگونه هدف خود را پیدا کنیم البته منظورمان هدف های خوب و با ارزش است.

    تقسیم بندی اهداف

    می توانیم اهدافمان به دو گروه کلی تقسیم کنیم:

    – اهدافی که نیازی را برطرف می کند و ما برای رفع آن نیاز باید آن هدف را انتخاب کنیم. مثل داشتن یک سرپناه.

    – اهدافی که خواسته ای را برطرف می کند و ما دوست داریم که آن هدف را انتخاب کنیم. داشتن یک خانه ی بزرگتر.

    ذهن زیبا
    پنجشنبه 18 شهريور 1395 - 5:54
    بازدید : 99
    برنامه ریزی برای رسیدن به هدف یکی از مهمترین کارهای یک مدیر هدف است و باید بدانیم که چگونه برنامه ریزی کنیم، اما قبل از پاسخ به این سوال ابتدا باید بدانیم اصلا چرا باید برنامه ریزی کنیم؟ و برنامه ریزی چه فوایدی دارد؟ آیا نیازی هست این مهارت را کسب کنیم؟
     
    هر هدف از یک یا چندین کار یا فعالیت تشکیل شده است، این چندین کار یا فعالیت می تواند ده ها، صدها و حتی هزاران کار ریز و درشت باشند که بستگی به هدف ما دارد، طبیعی است که اگر بخواهیم به هدفمان برسیم باید این کارها انجام شود.
    ذهن زیبا
    جمعه 12 شهريور 1395 - 20:55
    بازدید : 70

    قبل از اینکه به این سوال بپردازیم که چگونه هدف تعیین کنیم بهتر است بدانیم که اهداف می توانند خیلی ساده و ابتدایی و یا خیلی سخت و پیچیده باشند، هرچقدر بتوانیم اهداف را ساده تر کنیم و آن را به بخش های کوچکتر تقسیم کنیم، به همان میزان امکان رسیدن به آن راحت تر خواهد بود.

    در ادامه می خواهیم هدف گذاری به روش آقای برایان تریسی را بررسی کنیم، این نوعهدف گذاری بسیار ساده بوده و با کمی تلاش می توانید به راحتی در آن مهارت کسب کنید، می توانیم از این روش در ۷ حوزه زیر هدف گذاری کنیم:

    ذهن زیبا
    سه شنبه 9 شهريور 1395 - 1:13
    بازدید : 83

    چگونه زندگی بهتری داشته باشیم البته سوال خیلی کلی است و مطمئنا زندگی بهتر برای هر شخص یک معنای خاص می دهد، نمی توان یک راهکار ارائه داد که برای همه به یک اندازه جواب بدهد، اما با رعایت کردن این چند مورد تقریبا در هر زمینه ای که باشیم می توانیم زندگی بهتری بسازیم.

    ذهن زیبا
    يکشنبه 7 شهريور 1395 - 1:08
    بازدید : 102
    برچسب‌ها : زندگی بهتر, هدف,

    ۵ راه برای داشتن یک زندگی موفق

    شاید افرادی را دیده باشید که یک زندگی موفق دارند و شما هم دوست داشته باشید مانند آنها باشید، اما وقتی با این افراد صحبت می کنید متوجه می شوید با اینکه زندگی موفقی دارند اما از زندگی شان رضایت ندارند.

    دسته دومی هم هست که نه تنها یک زندگی موفق دارند بلکه از زندگی شان رضایت کامل هم دارند، وقتی به زندگی موفق آنها نگاه می کنید می بینید، خوش اقبالند، اعتماد به نفس دارند،زندگی بهتری دارند، موفقیت های فراوان به دست آورده اند، پر از شور و شوق هستند، اگر در زندگی شان دچار مشکل شوند به راحتی از پس آن بر می آیند.

    ذهن زیبا
    سه شنبه 2 شهريور 1395 - 18:37
    بازدید : 464

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 40
    تعداد کل نظرات : 15

    خبرنامه